3. toukokuuta 2016

Mutta mitä hän ajattelee?


Kyllähän sitä ihminen itsensä tuntee, eikö niin? Mutta kuinka samaa mieltä ovat muut ihmiset? Oletko sellainen kuin itse ajattelet, vai osuvatko muut kuitenkin useimmin oikeaan kuvaukseen sinusta? Niin syvällisiin pohdintoihin ei nyt mennä, mutta raapaistaan vähän pintaa mieheni ajatuksista minusta.

Siskoni pyysi miestään ja meidän poikaamme vastaamaan kysymyksiin itsestään. Mä sain niistä niin monet naurut että ajattelin pistää piinapenkkiin myös omani. Ehkä tästä irtoaa jonkinlaisia tiedon rippeitäkin. Mutta kummasta, minusta vai hänestä? Vastaajana siis mieheni T.

T: Aiotko sä kirjoittaa ihan kaiken mitä mä sanon? Älä nyt kirjoita sinne mitään!

T: Voiks jo lähtee?

1. Jos Ansu katsoo telkkaria, siellä todennäköisesti pyörii:

T: Syke.
A: Joo, todennäköisesti. Tai ehkä Arman.
T: Mmm.

2. Minkä kastikkeen Ansu valitsee salaattiinsa?

T: Ei mitään. Se ei syö salaattia.
A: Mitä?
T: No ethän sä syö!
A: Mähän en juuri syö muuta.
T: Sosekeitto ei oo salaattia
A: ??? No se on kyllä totta.

3. Mikä on hänen inhokkiruokansa?

T: *tuhisee* En mä tiiä.
A: Eiks tuu mitään mieleen?
T: Ei.
A: No mites kaikki valmisruoat?
T: Joudut sä niitä valmisruokiakin joskus syödä väkisin.
A: Mut ei se tarkota että mä pitäisin niistä.
T: Mun ois pitänyt sanoo että sun omatekemistä ruuista! Omatekemästä kanasta!
A: :DDD Niin totta!

4. Menette ulos illalliselle ja drinkeille. Ansu tilaa:

T: *tuhisee* Lohta ja vettä.
A: Hyvä. Oikein.

5. Mikä on Ansun kengänkoko? 

T: 38
A: Eikä oo. 39/40.

6. Jos Ansu keräilisi jotain, se luultavasti olisi:

T: Kippoja ja kuppeja. KEITTIÖN TUOLEJA!!
A: Meneekö susta jo keräilyn puolelle?
T: Menee. 20 keittiön tuolia on keräilyä.

7. Mitä Ansu voisi syödä päivittäin kyllästymättä? 

T: *tuhisee ja nyrpistelee nenää* Ei mitään.
A: Niin se kyllä on. Mä oon aika kyllästyvää sorttia.
T: Mmm.

8. Minkälaista musiikkia Ansu kuuntelee?

T: Pakotettuna jotain Lapsen sekalaista söpötystä. Mitään muuta sä et oikein kuuntelekaan ite.
A: Mites yksin? Vaikka autossa?
T: En mä tiiä, kai sä kuuntelet sitä samaa cd:tä silloinkin.
A: Ai niitä lätkälauluja?
T: Niin.
A: No just. En kuuntele.

9. Minkälaisista elokuvista hän pitää? 

T: Kotimaisista. Höpöhöpö-elokuvista. Hömppäelokuvista.
A: Mitä on hömppäelokuvat?
T: En mä tiiä. Niitä "aivot narikkaan"-elokuvia.
A: No joo, ihan mielelläni. Ei sitä paljon muita tuu katottua.

10. Minkä väriset silmät hänellä on? 

T: Mmm. On ne.
A: Niin minkä väriset?
T: On ne.
A: Siis etsä oikeesti tiedä minkä väriset silmät mulla on?
T: En mä ainakaan muista.

T: Oisko vihreet? Siniset? Ruskeet? Harmaat? Mitä muita värejä on? Punaset?
A: Et oo tosissas :) Punaset silmät?
T: En minä tiedä. *loukkaantuu*
A: No annetaan sen olla.

11. Kuka on hänen paras ystävänsä? 

T: Kai se on sen sisko.
A: Oikein. Mutta entäs sä?
T: En mä siitä tiiä.
A: Höpsö.

12. Asia jota usein teet, josta hän ei pidä? 

T: Nukun sohvalla.
A: Hahhahhahhaha!! Niin totta! Ja teet sitä silti :)

13. Missä hän on syntynyt?

T: *tuhisee* Varmaan jossain sairaalassa.
A: No just ja just.
T: Kärkölässä? Mikä se on sen paikan nimi?
A: No just Kärkölä. Hyvä, meni oikein.

14. Jos leipoisit hänelle syntymäpäiväkakun, millainen se olisi? 

T: *nauraa* Mansikkakakku.
A: Niin onkin. Ja joka vuosihan sä leivotkin
T: Nyt en tehny. Sä teit viimeks osan.
A: No joo, mut se oli aikataulun takia.
T: Oli miten oli, mut kuitenkin.
A: Joskus vois olla suklaakakkukin.
T: *hiljenee*

15. Minkä parissa hän mielellään viettää useita tunteja? 

T: Maalausten.
A: Jep.
T: Ja kirpputorien.
A: Jo toinen oikein.
T: Se riittää.
A: Ihana oot. Jännittääkö?
T: Ei. Vieläks tää kestää kauan?
A: Muutaman kysymyksen.

16. Mitä hän osaa erityisen hyvin?

T: *tuhisee, peittää kasvot käsillä pitkäksi aikaa, naurahtelee*

T: Nyt lopetat sen kirjottamisen! Et kirjota enää! *nauraa* Seuraava kysymys.
A: Kyl näihin on kaikkiin pakko vastata.

T: *poistuu hetkeksi paikalta. palaa*

A: No?
T: *nauraa*
A: *nauraa* Vastaahan nyt.
T: No vaikka maalata. *nauraa*
A: Oliks toi v***lua?
T: Ei.
A: Mut et muuta keksinyt?
T: En nyt.
A: No olkoon sitten se.

17. Mikä on oudointa ruokaa mistä hän pitää? 

T: *hiljenee* Kaikki mihin liittyy suolakurkut.
A: Mut eihän ne oo outoja.
T: Onhan. Mätiä kurkkuja.
A: Mut ei se tee niistä outoja että sä et tykkää niistä.
T: *nyökkää*

18. Mitä kolmea asiaa hän kantaa aina mukanaan? 

T: Ei mitään kanna aina mukanaan.
A: Se on ihan totta. Mut mitä yleensä tai useimmiten?
T: Puhelin, avaimet ja lompakko.
A: Niin on. Perussetti.

19. Mikä saa hänet ärsyyntymään?

T: *tuhisee* Länkyttäminen.
A: Niin totta! :DDDD

20. Entäs piristymään? 

T: Kaikki muu.
A: Oikeesti. Kaikki muu? Paitsi länkyttäminen?
T: Joo. Ja vinkuminen.
A: Oonks mä oikeesti niin iloinen?
T: Joo, kyllä sä aika usein oot.
A: <3
T: Ja hei, tällasen haastattelun tekeminen.
A: Joo, tohon on hyvä lopettaa. Kiitos.
T: *tuhisee*

Psst. Mä syön salaattia noin viisi kertaa viikossa. Oon aivan surkea ruuan laittaja. On perhe- ja ystäväpiirissä yleinen vitsi, että jos kana on hyvää, se ei ole mun tekemää. Musiikista kuuntelen kotimaista, mutten kuitenkaan jääkiekon maalilauluja. Mun silmät on vihreät.

10 kommenttia:

  1. :DDD kiitos illan nauruista. Repesin ekan kerran jo tossa "voiks jo lähtee". Ootte ihania!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kahvitauon nauruista. Hauska ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä :) Kiva että tästä on ollut viihdettä muillekin.

      Poista
  3. Näkyypä hassusti toi mun teksti ja nimikin on jostain syystä m :D. T: Sari :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥